PPC

PPC je anglickou zkratkou pro pay per click a znamená platbu za kliknutí. Je to typ online internetové reklamy, kdy jako inzerent zaplatíte jen v případě, pokud na váš inzerát někdo klikne. PPC reklama se zobrazuje nejčastěji na výsledkových stránkách vyhledávačů nebo také v obsahu zpravodajských webů apod.

Pro vás, jako inzerenta na internetu má hned několik výhod. Zaprvé ji můžete poměrně přesně zobrazit vaší cílové skupině. Cílení je opravdu efektivní. Můžete cílit podle věku, pohlaví, povolání, vzdělání, zájmů, klíčových slov, regionů. PPC reklama se hned po spuštění zobrazí, můžete ji kdykoliv změnit a co vám přinesla, vidíte v pravidelných reportech, takže máte přehled, jak moc je účinná a kolik vás stála.
Co se týče ceny, tak si výši rozpočtu udáváte sami. Máte tak výdaje pod kontrolou.

PPC
1.

První jednoduchý krok

Potřebujete pomoct s firemním webem či aplikací? Potřebujete řešení podobné tomu, co jste u nás viděli? Víme, že máte mnoho otázek. Nelámete si hlavu a prostě se nás nezávazně zeptejte. Úvodní konzultace je zdarma.